Çfarë ndodh kur kombinon 520 kompjuterë, 470 projektorë dhe 100 persona që e përshkruajnë veten si ‘ultra teknologë’? Këtë teamLab-i vendosi ta zbulojë.
Që nga viti 2001, kolektivi japonez i artistëve – që përfshin artistë, arkitektë, matematikanë dhe më shumë – po shtyn kufijtë e artit me punimet e tyre digjitale tredimensionale, shpesh të përkohshme. Grupi ka mbajtur ekspozita shumë të njohura në mbarë botën, dhe instalacionet e tyre mbresëlënëse janë shpërndarë gjerësisht në media sociale. Kohë më parë ata ndërmorën një hap madhor duke e hapur muzeun tradicional Borderless (Pa kufij) në Tokio. Është institucioni i parë në botë që i dedikohet punimeve artistike digjitale dhe i pari në të cilin shpërndarja në internet merr rol qendror.
Borderless i teamLab-it, që u hap para pak kohësh në qarkun Odaiba në Tokio dhe që shtrihet në 10,000 metër katror, u krijua në bashkëpunim me Mori Building, një firmë menaxhimi pronash e njohur për mbështetjen ofruar arteve dhe sektorit kulturor në Japoni. Muzeu prezanton 50 punime të teamLab-it, të organizuara në pesë seksione: Bota pa kufij; Pylli i atletikës, Parku i së ardhmes; Pylli i llambave dhe Shtëpia e çajit. Çdo ekspozitë është ndërvepruese, i përgjigjet lëvizjeve të vizitorëve për të krijuar një shfaqje gjithnjë në ndryshim të dritave dhe ngjyrave.
'Duam që vizitorët ta kuptojnë se si teknologjia digjitale mund ta zgjerojë konceptin e artit. Arti që ne krijojnë përbëhet nga arti dhe nga shikuesi, dhe ekzistenca dhe sjellja e shikuesit mund ta ndikojë artin.'
Ndër ekspozitat është edhe Pylli i luleve (Flower Forest: Lost, Immersed and Reborn), 2017, një dhomë e mbuluar në projeksione lulesh që fishken kur preken ose qëndron mbi to, dhe të tjerat që rriten kur vizitorët qëndrojnë pa lëvizur. Pylli i llambave (Forest of Resonating Lamps), 2016, paraqet një sërë llambash të varura nga tavani, me secilën që ndryshon ngjyrë kur i afrohesh, ndërsa Universi (Multi Jumping Universe), 2018, u lejon vizitorëve të formojnë planete duke kërcyer lart e poshtë në një dhomë me temë hapësinore dhe me një dysheme kërcyese. Në qendër të këtyre punimeve është dëshira jo vetëm për ta kapërcyer hendekun në mes artit dhe audiencës, por edhe për ta filluar ‘një ndryshim në marrëdhëniet në mes shikuesit individual dhe turmës', thotë teamLab-i.