Për të ruajtur pavarësinë, mediat duhet të jenë financiarisht të qëndrueshme. Nëpërmjet programit Media for All, 55 media nga i gjithë Ballkani Perëndimor kanë punuar në mënyrë intensive me mentorë ekspertë nga Fondacioni Thomson për të zhvilluar dhe zbatuar idetë e tyre unike të biznesit.
Ndërsa mediat janë afër përfundimit të programit 12-mujor, i cili ka përfshirë trajnime të gjera me porosi, mentorim dhe ngritje kapacitetesh, ne shikojmë qasjet e ndryshme që kanë parë një rritje në mundësitë e biznesit dhe lidhje më të forta me audiencën. Duke krijuar përmbajtje të reja dhe duke ofruar shërbime të reja, mediat po bëhen më tërheqëse për reklamuesit:
- Me trajnimin për krijimin e dokumentarëve dhe tregimin e storieve, një medium ka prodhuar një sërë programesh që shikojnë rajonin e tyre
- Platforma e parë për ndarjen e fotografive është krijuar në Bosnje dhe Hercegovinë
- Shifrat e audiencës janë rritur me përmbajtje të re dhe me fokus të shtuar në rrjetet sociale për të ndarë storie
- Përmirësimi i teknikave të marketingut dhe shitjeve ka rritur numrin e klientëve dhe lexuesve potencialë
Këshilli Britanik po punon në partneritet me Rrjetin Ballkanik të Gazetarisë Hulumtuese (BIRN), Fondacionin Thomson dhe INTRAC (Qendra Ndërkombëtare e Trajnimit dhe Kërkimit të OJQ-ve) në programin Media for All, financuar nga Qeveria e Mbretërisë së Bashkuar.
Mund të mësoni më shumë rreth aktiviteteve të përfituesve të granteve Media for All më poshtë ose vizitoni faqen e internetit Journalift për të mësuar më shumë rreth punës sonë në të gjithë rajonin.